Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med köp av bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mkapocs" data-source="post: 189927" data-attributes="member: 65254"><p>Tack för era svar allihopa, det hjälper mig mycket!</p><p></p><p>Trodde jag skrivit det tidigare, men jag verkar ha missat det. Min längd är 180 cm lång.</p><p></p><p>pinn -> jag bor inte i staterna, utan vill bara handla därifrån för priserna verkar som sagt var mycket lägre än här hemma. Dessutom är utbudet enormt mycket större, men tråkigt att man inte kan känna på brädorna som man kan här hemma. Jag tittade igår och priset för frakten (brädan endast) var $85= 600 SEK. Momsen och tullavgiften hoppas man ju att man inte behöver betala, men jag är villig att ta risken faktiskt. </p><p>En mycket bra guide för övrigt, kikade på den igår.</p><p></p><p>hellbergarn -> Jag har inte några bindningar alls, hade tänkt att köpa det också faktiskt. Bootsen vet jag inte om jag vågar köpa utomlands, känns lite svårt när man inte kan testa hur den är på osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mkapocs, post: 189927, member: 65254"] Tack för era svar allihopa, det hjälper mig mycket! Trodde jag skrivit det tidigare, men jag verkar ha missat det. Min längd är 180 cm lång. pinn -> jag bor inte i staterna, utan vill bara handla därifrån för priserna verkar som sagt var mycket lägre än här hemma. Dessutom är utbudet enormt mycket större, men tråkigt att man inte kan känna på brädorna som man kan här hemma. Jag tittade igår och priset för frakten (brädan endast) var $85= 600 SEK. Momsen och tullavgiften hoppas man ju att man inte behöver betala, men jag är villig att ta risken faktiskt. En mycket bra guide för övrigt, kikade på den igår. hellbergarn -> Jag har inte några bindningar alls, hade tänkt att köpa det också faktiskt. Bootsen vet jag inte om jag vågar köpa utomlands, känns lite svårt när man inte kan testa hur den är på osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med köp av bräda.
Tillbaka
Topp