Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Hjälp med köp av MTB.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tom_Karlsson" data-source="post: 625146" data-attributes="member: 13505"><p>hallå ..</p><p>Jag har en Haro Shift R5, som jag har funderat på att sälja nu till våren.</p><p>Det är en XC trail/allmountain cykel enligt Haro själva. Jag tror cykeln skulle passa dig bra! Den går lätt och fint på vägen har många växlar och möjlighet att låsa dämparna när man ska trampa på, på stigar och leder är den perfekt tycker jag. Jag har även kört lite lättare downhill i åre en dag vilket gick väldigt bra det med inte att jämföra med en renodlad DHcykel men klart godkänt.</p><p></p><p>Cykeln är fortfarande i nyskick köpte den för ett år sedan och den vart inte mkt använd förra säsongen.</p><p>Nypris ligger på ca 16k. Jag skulle vilja ha 6500 för min cykel.</p><p></p><p>Cykeln står hos mig i Skärplinge ligger i närheten av Tierp i norra uppland.</p><p>Hör av dig vidare om det skulle vara något av intresse!</p><p></p><p>imk_racing@hotmail.com</p><p>0703993316</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tom_Karlsson, post: 625146, member: 13505"] hallå .. Jag har en Haro Shift R5, som jag har funderat på att sälja nu till våren. Det är en XC trail/allmountain cykel enligt Haro själva. Jag tror cykeln skulle passa dig bra! Den går lätt och fint på vägen har många växlar och möjlighet att låsa dämparna när man ska trampa på, på stigar och leder är den perfekt tycker jag. Jag har även kört lite lättare downhill i åre en dag vilket gick väldigt bra det med inte att jämföra med en renodlad DHcykel men klart godkänt. Cykeln är fortfarande i nyskick köpte den för ett år sedan och den vart inte mkt använd förra säsongen. Nypris ligger på ca 16k. Jag skulle vilja ha 6500 för min cykel. Cykeln står hos mig i Skärplinge ligger i närheten av Tierp i norra uppland. Hör av dig vidare om det skulle vara något av intresse! imk_racing@hotmail.com 0703993316 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Hjälp med köp av MTB.
Tillbaka
Topp