Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med längd på all mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1061579" data-attributes="member: 149275"><p>Jag kör tst, en fantastisk skida! Jag är 184 och kör 192cm. De har en jäkla early Rise på nosen som kortar längden rejält så du borde köra 174cm tycker jag om du vill köra större svängar och fort, eller 165cm om du vill köra mer lekfullt. Absolut inte kortare.</p><p></p><p>Men magiskt trevlig skida som funkar överallt förutom när det blir riktigt hårt och uppkört.</p><p></p><p>Edit: när jag tittar på dina mått så tror jag 165cm blir perfekt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1061579, member: 149275"] Jag kör tst, en fantastisk skida! Jag är 184 och kör 192cm. De har en jäkla early Rise på nosen som kortar längden rejält så du borde köra 174cm tycker jag om du vill köra större svängar och fort, eller 165cm om du vill köra mer lekfullt. Absolut inte kortare. Men magiskt trevlig skida som funkar överallt förutom när det blir riktigt hårt och uppkört. Edit: när jag tittar på dina mått så tror jag 165cm blir perfekt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med längd på all mountain
Tillbaka
Topp