Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
HJÄLP med längd på Armada JP-JU
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="claesthemas" data-source="post: 388938" data-attributes="member: 13803"><p>i senaste fri flyt finns jp vs. ju med och de skriver att den är 192 cm.</p><p>har själv -06 jp vs. ju i 188 el vad det nu är. och om man gillar att åka allt, främst</p><p>i sverige, så finns det betydligt bättre skidor. dock är den kul i lössnö lek.</p><p>den är ju väldigt lätt, plus att jag kör min något med monterad på mitten, så den känns inte så lång.</p><p>men jag är något större än dig och van med längre skidor.</p><p>så jag skulle säga 188:an till dig. jävligt kul skida för skogsåkning.</p><p>men kolla upp goodhan också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="claesthemas, post: 388938, member: 13803"] i senaste fri flyt finns jp vs. ju med och de skriver att den är 192 cm. har själv -06 jp vs. ju i 188 el vad det nu är. och om man gillar att åka allt, främst i sverige, så finns det betydligt bättre skidor. dock är den kul i lössnö lek. den är ju väldigt lätt, plus att jag kör min något med monterad på mitten, så den känns inte så lång. men jag är något större än dig och van med längre skidor. så jag skulle säga 188:an till dig. jävligt kul skida för skogsåkning. men kolla upp goodhan också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
HJÄLP med längd på Armada JP-JU
Tillbaka
Topp