Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
HJÄLP med längd på Armada JP-JU
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erisve" data-source="post: 388946" data-attributes="member: 38946"><p>Ok, Fan svårt val som vanligt=) Jag kommer ju mest åka nere i alperna men det blir ju några veckor per säsong och inte så mkt mer och då är det svårt att planera så att man alltid får puder. </p><p>Men men, Jag har ju ett par vanliga park skidor som fungerar väldigt bra i de flesta förhållanden som jag alltid kan komlettera med när det är kass snö.. </p><p>Så det kan nog vara ett bra köp, dom lär ju fungera grymt när förhållandena är bra så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erisve, post: 388946, member: 38946"] Ok, Fan svårt val som vanligt=) Jag kommer ju mest åka nere i alperna men det blir ju några veckor per säsong och inte så mkt mer och då är det svårt att planera så att man alltid får puder. Men men, Jag har ju ett par vanliga park skidor som fungerar väldigt bra i de flesta förhållanden som jag alltid kan komlettera med när det är kass snö.. Så det kan nog vara ett bra köp, dom lär ju fungera grymt när förhållandena är bra så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
HJÄLP med längd på Armada JP-JU
Tillbaka
Topp