Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med längd, placering, model av bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hammarlund" data-source="post: 579806" data-attributes="member: 72692"><p>Det kan nog stämma bra att dom är ca. 5 cm längre än vad som är angivet men det beror ju på sättet att mäta på. Mätte just mina "189" Hellbent och dom ligger på 194-195 cm. </p><p></p><p>Vad det gäller bindning så borde Griffon bli bra. Stod själv i valet och kvalet om Schitzo eller inte (Dock Jester). Slutade med en vanlig Jester. Monterade mina +3.5 alltså mittmellan. Tror det kan vara en bra lösning för dig med tanke på vad du ska åka med dom.</p><p></p><p>Over and out!</p><p>// Hammarlund</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hammarlund, post: 579806, member: 72692"] Det kan nog stämma bra att dom är ca. 5 cm längre än vad som är angivet men det beror ju på sättet att mäta på. Mätte just mina "189" Hellbent och dom ligger på 194-195 cm. Vad det gäller bindning så borde Griffon bli bra. Stod själv i valet och kvalet om Schitzo eller inte (Dock Jester). Slutade med en vanlig Jester. Monterade mina +3.5 alltså mittmellan. Tror det kan vara en bra lösning för dig med tanke på vad du ska åka med dom. Over and out! // Hammarlund [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med längd, placering, model av bindning
Tillbaka
Topp