Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp, med lite bredare skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Monis" data-source="post: 188397" data-attributes="member: 58784"><p>Ja han kör på sin prophet när han kör i skitdjupt puder typ överdrivet eller när han kör mycket extremt men när jag sett hans delar i skidfilmer ser jag honom bara köra på sin elizabeth även när han kör riktigt tuffa repor. </p><p>Jo jag tycker faktiskt att det är jäkligt bra med att det utvecklas mycklet nu när det gäller skärning det ger mig glädje att alla inte är skiträdda för förändringar. Jag skulle inte banga på ett par g funkenstein men jag tror inte dessa är så bra i översikt då de enda de passar i är riktigt mjuk snö. Jag har läst nånstans att i hårdare snö kan skidan svänga åt fel håll. Ser man på skärningen så lär den juh inte funka alls bra förutom i puder. Och hela året består faktiskt inte bara puderdagar men Har man mycket pengar så är det juh bra när ett 2 meter täcke lägger sig. Men har man begränsad ekonomi som jag så statsar man på något som funkar överallt. Och Btw G funkenstein XXL är 180 och G funkenstein som har 137 i midja tror jag det var är 170 cm!</p><p>Och förresten en grej till, snowboard åkare kör på korta grejer också de flesta offpist snowboards som jag kollade på nu är de flesta runt 170 cm och snowboard åkare kan dra på rätt bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Monis, post: 188397, member: 58784"] Ja han kör på sin prophet när han kör i skitdjupt puder typ överdrivet eller när han kör mycket extremt men när jag sett hans delar i skidfilmer ser jag honom bara köra på sin elizabeth även när han kör riktigt tuffa repor. Jo jag tycker faktiskt att det är jäkligt bra med att det utvecklas mycklet nu när det gäller skärning det ger mig glädje att alla inte är skiträdda för förändringar. Jag skulle inte banga på ett par g funkenstein men jag tror inte dessa är så bra i översikt då de enda de passar i är riktigt mjuk snö. Jag har läst nånstans att i hårdare snö kan skidan svänga åt fel håll. Ser man på skärningen så lär den juh inte funka alls bra förutom i puder. Och hela året består faktiskt inte bara puderdagar men Har man mycket pengar så är det juh bra när ett 2 meter täcke lägger sig. Men har man begränsad ekonomi som jag så statsar man på något som funkar överallt. Och Btw G funkenstein XXL är 180 och G funkenstein som har 137 i midja tror jag det var är 170 cm! Och förresten en grej till, snowboard åkare kör på korta grejer också de flesta offpist snowboards som jag kollade på nu är de flesta runt 170 cm och snowboard åkare kan dra på rätt bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp, med lite bredare skidor
Tillbaka
Topp