Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med lössnö jibbskida ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aaaaaaaaa1231" data-source="post: 403209"><p>Rossignol Scratch Brigade (kör dock på Scratch BC 06/07) kanske inte är den bästa skidan om man bara skall köra puder. I så fall är det nog bättre att gå på en mer renodlad puderskida som t.ex. någon från Dynastars Legend serie. Däremot tycker jag att Scratch BC är en riktigt bra kompromiss om man skall använda den över hela berget, då den är riktigt bra i puder och fungerar i park (vet inte så mycket om park skidor). Skall det däremot vara en renodlad puderskida skulle jag nog som sagt valt någon annan skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aaaaaaaaa1231, post: 403209"] Rossignol Scratch Brigade (kör dock på Scratch BC 06/07) kanske inte är den bästa skidan om man bara skall köra puder. I så fall är det nog bättre att gå på en mer renodlad puderskida som t.ex. någon från Dynastars Legend serie. Däremot tycker jag att Scratch BC är en riktigt bra kompromiss om man skall använda den över hela berget, då den är riktigt bra i puder och fungerar i park (vet inte så mycket om park skidor). Skall det däremot vara en renodlad puderskida skulle jag nog som sagt valt någon annan skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med lössnö jibbskida ?
Tillbaka
Topp