Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp med montering!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 137561" data-attributes="member: 46762"><p>Jag vet inte om det finns 2 lägen på dina skidor, ett park/freestyle-läge och ett normal/freeride-läge... Hur som helst skall du montera för pist och puderåkning, dvs normal bakmontering, ingen mittmontering!!! Du kommer inte känna ngn skillnad, och du förlorar bara på att mittmontera, om du inte är tokbra på att jibba...</p><p></p><p>Det JFK syftade till var att åckso (också) var tokfelstavat... så det är du som är ett dumhuvud... lol</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 137561, member: 46762"] Jag vet inte om det finns 2 lägen på dina skidor, ett park/freestyle-läge och ett normal/freeride-läge... Hur som helst skall du montera för pist och puderåkning, dvs normal bakmontering, ingen mittmontering!!! Du kommer inte känna ngn skillnad, och du förlorar bara på att mittmontera, om du inte är tokbra på att jibba... Det JFK syftade till var att åckso (också) var tokfelstavat... så det är du som är ett dumhuvud... lol [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp med montering!
Tillbaka
Topp