Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp med ny kamera!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mammuth" data-source="post: 570372" data-attributes="member: 71463"><p>Shuue Freeriders!</p><p></p><p>Nu är det så att inför denna säsong skulle jag behöva köpa en ny filmkamera.</p><p>Jag har sedan tidigare en JVC GRD 340e som är 3-4 år gammal och därför börjar bli rätt sliten. </p><p></p><p>Jag har tidigare tittat på Aiptek:s Pocket HD kameror och jag tycker att det verkar bli bra bildkvalitet med dom.</p><p>Men när jag var in i en butik så sa dom att min gamla kamera var bättre och att Aipteks Budget HD kamerorr var rätt så kassa :S.</p><p></p><p>Skulle gärna vilja veta om det är någon som har erfarenhet av någon av Aipteks kameror eller har något tips på någon annan sjyst kamera för runt 2000/3500 kr.</p><p></p><p>Tacksam för svar!</p><p></p><p>//Mammuth</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mammuth, post: 570372, member: 71463"] Shuue Freeriders! Nu är det så att inför denna säsong skulle jag behöva köpa en ny filmkamera. Jag har sedan tidigare en JVC GRD 340e som är 3-4 år gammal och därför börjar bli rätt sliten. Jag har tidigare tittat på Aiptek:s Pocket HD kameror och jag tycker att det verkar bli bra bildkvalitet med dom. Men när jag var in i en butik så sa dom att min gamla kamera var bättre och att Aipteks Budget HD kamerorr var rätt så kassa :S. Skulle gärna vilja veta om det är någon som har erfarenhet av någon av Aipteks kameror eller har något tips på någon annan sjyst kamera för runt 2000/3500 kr. Tacksam för svar! //Mammuth [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp med ny kamera!
Tillbaka
Topp