Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med nya skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hsw" data-source="post: 343767" data-attributes="member: 75827"><p>Hej!</p><p>Har suttit ngr regniga dagar och botaniserat på forumet. Har insett att jag behöver komplettera mina pistskidor med ett par fetare lagg.</p><p></p><p>Jag anser mig vara en hyfsad/bra skidåkare som har åkt mkt pist. Jag är 187 cm och väger 85 kilo. Nu på senare år har mitt intresse för offpisten vaknat. Brukar åka ca. 20-25 skiddagar/säsong. Förutom mina Atomic Metron har jag bara provat Rossingol B2 och B3 i offpisten (lössnö). Har också testat Hendryx Purple Haze, K2 Hell Bent, Völkl Mantra och Gotama i vårsnö förhållande (Stryn första veckan i juli).</p><p></p><p>Efter mkt läsande och funderande har jag kommit fram till att ngn av följande skidor kan vara ett alternativ för mig. </p><p>-Hendryx: Purple Haze eller Voddo Child, -Fischer: Watea eller Atua, -Nordica: Enforcer eller Bowler, -Head: Monster 88.</p><p></p><p>Tacksam om ngn/ngr som testat ovanstående skidor kan recensera dem.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hsw, post: 343767, member: 75827"] Hej! Har suttit ngr regniga dagar och botaniserat på forumet. Har insett att jag behöver komplettera mina pistskidor med ett par fetare lagg. Jag anser mig vara en hyfsad/bra skidåkare som har åkt mkt pist. Jag är 187 cm och väger 85 kilo. Nu på senare år har mitt intresse för offpisten vaknat. Brukar åka ca. 20-25 skiddagar/säsong. Förutom mina Atomic Metron har jag bara provat Rossingol B2 och B3 i offpisten (lössnö). Har också testat Hendryx Purple Haze, K2 Hell Bent, Völkl Mantra och Gotama i vårsnö förhållande (Stryn första veckan i juli). Efter mkt läsande och funderande har jag kommit fram till att ngn av följande skidor kan vara ett alternativ för mig. -Hendryx: Purple Haze eller Voddo Child, -Fischer: Watea eller Atua, -Nordica: Enforcer eller Bowler, -Head: Monster 88. Tacksam om ngn/ngr som testat ovanstående skidor kan recensera dem. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med nya skidor!
Tillbaka
Topp