Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med Parkbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frenky" data-source="post: 621968" data-attributes="member: 102295"><p>Tja</p><p></p><p>Ja som sagt så behöver jag hjälp med val av en ny parkbräda. Jag har åkt snowboard i ca 1 år nu och känner att parken är vad jag vill lägga mest tid och focus på just nu. Så därför behöver jag nu hjälp att hitta en bra parkbräda som passar mig. </p><p></p><p>Problemet jag har är tex, om jag kollar på Nitros hemsida så kan inte jag ha T1 för att jag väger för mycket samma gäller Forum Destryer... </p><p></p><p>VAD GÖR MAN? </p><p></p><p>Jag är 190 lång 95kg och har 44 i sko str. </p><p></p><p>Jag har kikat på följande brädor som jag hade kunnat va intresserad av. </p><p></p><p>Nitro T1</p><p>Burton Custom v-rocker</p><p>Forum Destroyer</p><p>Burton Dominant </p><p></p><p>dessa är bara ett par brädom som jag kikat lite på, ni får jätte gärna komma med förslag. Märket spelar ingen stor roll jag vill ha en rolig lekfull bräda..</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frenky, post: 621968, member: 102295"] Tja Ja som sagt så behöver jag hjälp med val av en ny parkbräda. Jag har åkt snowboard i ca 1 år nu och känner att parken är vad jag vill lägga mest tid och focus på just nu. Så därför behöver jag nu hjälp att hitta en bra parkbräda som passar mig. Problemet jag har är tex, om jag kollar på Nitros hemsida så kan inte jag ha T1 för att jag väger för mycket samma gäller Forum Destryer... VAD GÖR MAN? Jag är 190 lång 95kg och har 44 i sko str. Jag har kikat på följande brädor som jag hade kunnat va intresserad av. Nitro T1 Burton Custom v-rocker Forum Destroyer Burton Dominant dessa är bara ett par brädom som jag kikat lite på, ni får jätte gärna komma med förslag. Märket spelar ingen stor roll jag vill ha en rolig lekfull bräda.. Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med Parkbräda
Tillbaka
Topp