Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
"Hjälp" med parkbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frenky" data-source="post: 832346" data-attributes="member: 102295"><p>Tja </p><p></p><p>Jag är sugen på att köpa en rolig bräda att leka i parken med. Har inte åkt allt för länge så jag är "nybörjare" som känner att parken är var jag vill utvecklas därför skriver jag denna tråden. </p><p>Jag undrar hur viktigt är det att följa vikt rekomendationerna på brädorna. </p><p>Jag är 190 väger ca:95 kg och har 44 i skostorlek.</p><p></p><p>Om man kollar på många av brädorna som jag kikat på så väger jag för mycket? Vad gör man då? </p><p></p><p>Bateleon Ewil Twin 157 (mest intresserad av)</p><p>Nitro T1 156</p><p>Forum Destroyer Chillydog 158</p><p></p><p>Vill gärna ha lite kortare bräda för det känns bättre för min egna smak. </p><p></p><p>Ni får gärna komma med flera förslag på brädor storlekar osv. Jag har inget "favorit" märke </p><p></p><p>Alla svar uppskattas :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frenky, post: 832346, member: 102295"] Tja Jag är sugen på att köpa en rolig bräda att leka i parken med. Har inte åkt allt för länge så jag är "nybörjare" som känner att parken är var jag vill utvecklas därför skriver jag denna tråden. Jag undrar hur viktigt är det att följa vikt rekomendationerna på brädorna. Jag är 190 väger ca:95 kg och har 44 i skostorlek. Om man kollar på många av brädorna som jag kikat på så väger jag för mycket? Vad gör man då? Bateleon Ewil Twin 157 (mest intresserad av) Nitro T1 156 Forum Destroyer Chillydog 158 Vill gärna ha lite kortare bräda för det känns bättre för min egna smak. Ni får gärna komma med flera förslag på brädor storlekar osv. Jag har inget "favorit" märke Alla svar uppskattas :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
"Hjälp" med parkbräda
Tillbaka
Topp