Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
"Hjälp" med parkbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 832635" data-attributes="member: 80557"><p>Min erfarenhet är att det är värre att ligga för lagt i weight rangen eftersom brädan da kan upplevas som väldigt styv och bestämmande över dig... är man i mitten brukar det vara perfekt.... mitten eller uppat är det atminstone du som bestämmer över brädan och inte tvärtom... även om det ja kan bli för mjukt istället logo...</p><p></p><p>Bataleon TBT är nice och bra för att utvecklas pa iom den mindre risken för edge catch, för att senare kanske aterga till nagon annan typ av bräda om man önskar... eller stanna pa TBT om man vill det...</p><p></p><p>Forum Destroyer med normal camber är en sjukt nice bräda, chillyhundsversionen tycker jag personligen känns för mjuk, "hal", lätt sladdrig, och märklig (men det är mer för att jag inte giller rocker)... </p><p></p><p>du bör testa bade bataleon tbt och chillyhunden för det är verkligen helt olika känsla att aka pa dem...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 832635, member: 80557"] Min erfarenhet är att det är värre att ligga för lagt i weight rangen eftersom brädan da kan upplevas som väldigt styv och bestämmande över dig... är man i mitten brukar det vara perfekt.... mitten eller uppat är det atminstone du som bestämmer över brädan och inte tvärtom... även om det ja kan bli för mjukt istället logo... Bataleon TBT är nice och bra för att utvecklas pa iom den mindre risken för edge catch, för att senare kanske aterga till nagon annan typ av bräda om man önskar... eller stanna pa TBT om man vill det... Forum Destroyer med normal camber är en sjukt nice bräda, chillyhundsversionen tycker jag personligen känns för mjuk, "hal", lätt sladdrig, och märklig (men det är mer för att jag inte giller rocker)... du bör testa bade bataleon tbt och chillyhunden för det är verkligen helt olika känsla att aka pa dem... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
"Hjälp" med parkbräda
Tillbaka
Topp