Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
"Hjälp" med parkbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PerErikAndreasAxelsson" data-source="post: 832784"><p>Salomon har en grym park/puder bräda som heter Grip.</p><p><a href="https://www.freeride.se/prylar/snowboards/2011/salomon/grip.html" target="_blank">https://www.freeride.se/prylar/snowboards/2011/salomon/grip.html</a></p><p></p><p>Det är en rocker som är lite styvare, mer pop i, men det blir bra då du väger lite mer. </p><p>Grip finns i Wide om du har problem att hitta brädor för stora fötter. Wide modellen kallas för Grip Magnum och är lite bredare.</p><p></p><p>Denna bräda rekommenderar jag varmt. Funkar att köra allt med. Jag kör mest park men kör även en hel del utanför pisten. En gjutet köp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PerErikAndreasAxelsson, post: 832784"] Salomon har en grym park/puder bräda som heter Grip. [URL]https://www.freeride.se/prylar/snowboards/2011/salomon/grip.html[/URL] Det är en rocker som är lite styvare, mer pop i, men det blir bra då du väger lite mer. Grip finns i Wide om du har problem att hitta brädor för stora fötter. Wide modellen kallas för Grip Magnum och är lite bredare. Denna bräda rekommenderar jag varmt. Funkar att köra allt med. Jag kör mest park men kör även en hel del utanför pisten. En gjutet köp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
"Hjälp" med parkbräda
Tillbaka
Topp