Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med parkbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johankahlin" data-source="post: 845593" data-attributes="member: 119440"><p>tja funderar på att köpa ny bräda, kör oftast i parken och i pisten men det är främst en parkbräda jag är ute efter, någon som har lite tips om vad man ska åka på? just nu har jag en Evol bräda som är 161 om jag inte minns fel men den är inte så mjuk och hugger i väldigt i landningarna... ser fram emot en lite roligare bräda att åka med! </p><p>jag är 189 och väger runt 70kg, storlek 42-43. </p><p></p><p>funderar på en bräda som är 185-7cm? har kollat på en Burton Clash 11an, är det något att ha i min stil? </p><p></p><p>åker 3-4 veckor per år så behöver ingen super bräda, burton clash är det längsta jag sträcker mig i prisklass =) </p><p>tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johankahlin, post: 845593, member: 119440"] tja funderar på att köpa ny bräda, kör oftast i parken och i pisten men det är främst en parkbräda jag är ute efter, någon som har lite tips om vad man ska åka på? just nu har jag en Evol bräda som är 161 om jag inte minns fel men den är inte så mjuk och hugger i väldigt i landningarna... ser fram emot en lite roligare bräda att åka med! jag är 189 och väger runt 70kg, storlek 42-43. funderar på en bräda som är 185-7cm? har kollat på en Burton Clash 11an, är det något att ha i min stil? åker 3-4 veckor per år så behöver ingen super bräda, burton clash är det längsta jag sträcker mig i prisklass =) tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med parkbräda?
Tillbaka
Topp