Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp med pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="calhenrik" data-source="post: 1077305" data-attributes="member: 158286"><p>Tackar för svaren!</p><p></p><p>Har provat runt ett flertalet pjäxor under slutet av förra säsongen men inväntade årets säsong för att prova fler innan jag skulle slå till.</p><p>Åkte förbi rean mest för att kolla vad som fanns och testa de pjäxorna som fanns i min storlek och dessa var de som satt bäst då.</p><p>Hade nog inte slagit till om det varit ordinarie pris men eftersom det var 40% så slog jag till och det gör också att jag inte har öppet köp.</p><p>Osäker på hur länge de funnit i butik eller hur många gånger de provats men gissar att det säkert blivit ett par gånger.</p><p></p><p>Det är bara tårna som är ett problem, i övrigt är jag nöjd med passformen.</p><p></p><p>Upplever det som följande:</p><p>Känner framkanten lätt i neutral åkställning.</p><p>Känner fortfarande framkanten med plöstryck men väldigt väldigt lite.</p><p>Med bakvikt eller i walk mode så känner jag framkanten men utan att jag upplever att det är tryck på tårna.</p><p></p><p>Efter en 10 min eller mer i pjäxorna när man går runt så känns det som att jag försöker kompensera för att tårna går mot framkant (ovant mot mina tidigare rymdskepp) genom att försöka dra in tårna och det är det som skapar obehaget. Foten jobbar helt enkelt på ett sätt jag inte är van vid. Har inte testat att stå i neutral åkställning eller med plöstryck så länge men ska göra det ikväll.</p><p>Ska även testa med olika fotinlägg istället för de som följde med.</p><p></p><p>Kommer ta ett snack med butiken inom kort för att se vad de tror om saken. Är det något de inte tror går att lösa och de inte tar tillbaka pjäxorna så kommer de väl ut på köp och sälj inom kort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="calhenrik, post: 1077305, member: 158286"] Tackar för svaren! Har provat runt ett flertalet pjäxor under slutet av förra säsongen men inväntade årets säsong för att prova fler innan jag skulle slå till. Åkte förbi rean mest för att kolla vad som fanns och testa de pjäxorna som fanns i min storlek och dessa var de som satt bäst då. Hade nog inte slagit till om det varit ordinarie pris men eftersom det var 40% så slog jag till och det gör också att jag inte har öppet köp. Osäker på hur länge de funnit i butik eller hur många gånger de provats men gissar att det säkert blivit ett par gånger. Det är bara tårna som är ett problem, i övrigt är jag nöjd med passformen. Upplever det som följande: Känner framkanten lätt i neutral åkställning. Känner fortfarande framkanten med plöstryck men väldigt väldigt lite. Med bakvikt eller i walk mode så känner jag framkanten men utan att jag upplever att det är tryck på tårna. Efter en 10 min eller mer i pjäxorna när man går runt så känns det som att jag försöker kompensera för att tårna går mot framkant (ovant mot mina tidigare rymdskepp) genom att försöka dra in tårna och det är det som skapar obehaget. Foten jobbar helt enkelt på ett sätt jag inte är van vid. Har inte testat att stå i neutral åkställning eller med plöstryck så länge men ska göra det ikväll. Ska även testa med olika fotinlägg istället för de som följde med. Kommer ta ett snack med butiken inom kort för att se vad de tror om saken. Är det något de inte tror går att lösa och de inte tar tillbaka pjäxorna så kommer de väl ut på köp och sälj inom kort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp med pjäxor
Tillbaka
Topp