Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp med pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="calhenrik" data-source="post: 1077443" data-attributes="member: 158286"><p>Var inne på Skistore igår och precis som jag trodde och många hör i tråden så var de övertygade om att det hade det löst sig med en värmning. Det var som sagt aldrig något snack om att pjäxan var obekväm eller satt dåligt utan att jag ev trodde jag kunde köpt en för liten.</p><p>Testade samtidigt av ett flertalet av årets nyheter för att jämföra och även om jag troligtvis hade blivit grymt nöjd med BD så är det inget snack om att några av de andra jag testade var skönare så valde att lämna tillbaka BD och köra på något annat istället. Tyvärr har inte allt kommit in ännu så avvaktade med att välja ett par tills dess jag verkligen testa mig igenom allt. Av det jag testade däremot så var Tecnica Cochise överlägset skönast och det är högst troligt att det blir dem jag kommer välja i slutändan.</p><p></p><p>Tackar för alla hjälp och tips i tråden och med tanken på att det delats ut lite kängor hit och dit i en annan tråd så får jag göra motsatsen. Tackar Skistore för grymt bra service!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="calhenrik, post: 1077443, member: 158286"] Var inne på Skistore igår och precis som jag trodde och många hör i tråden så var de övertygade om att det hade det löst sig med en värmning. Det var som sagt aldrig något snack om att pjäxan var obekväm eller satt dåligt utan att jag ev trodde jag kunde köpt en för liten. Testade samtidigt av ett flertalet av årets nyheter för att jämföra och även om jag troligtvis hade blivit grymt nöjd med BD så är det inget snack om att några av de andra jag testade var skönare så valde att lämna tillbaka BD och köra på något annat istället. Tyvärr har inte allt kommit in ännu så avvaktade med att välja ett par tills dess jag verkligen testa mig igenom allt. Av det jag testade däremot så var Tecnica Cochise överlägset skönast och det är högst troligt att det blir dem jag kommer välja i slutändan. Tackar för alla hjälp och tips i tråden och med tanken på att det delats ut lite kängor hit och dit i en annan tråd så får jag göra motsatsen. Tackar Skistore för grymt bra service! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp med pjäxor
Tillbaka
Topp