Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johisco" data-source="post: 915762" data-attributes="member: 127900"><p>Skulle köpt nya pjäxor förra säsongen men slutade med att jag behöll mina, - på inrådan av butikssäljaren haha.. Har idag ett par gamla Technica racepjäxor som är grymma att åka i och jag har vant mig vid att de knappt flexar alls(ni vet dom där som man får vänta 1 timme på att komma i om man glömt dem i bilen över natten). Har dock problemet med att de gör förbannat ont och är så sjukt trött på det nu. När jag testade pjäxor sist i affären så tyckte jag de flesta kändes för mjuka/svampiga men smet ändå åt så hårt runt fötterna att det kändes som att de skulle göra lika ont som mina nuvarande efter ett tag på. Butikssäljaren tyckte spontat att jag skulle behålla mina pjäxor då han inte trodde att jag skulle hitta några bättre och rekommenderade istället mig att formgjuta en sula vilket jag gjorde. Hjälpte dock inte ett skit och pjäxorna gör precis lika förbannat ont som vanligt efter 14 skiddagar med nya sulor.</p><p></p><p>Någon annan som nyligen kört på ett par stenhårda gamla racepjäxor och bytt upp sig? Till vad? Tips?</p><p></p><p>Åker 50/50 i och utanför pist med ett par Völkl Kendo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johisco, post: 915762, member: 127900"] Skulle köpt nya pjäxor förra säsongen men slutade med att jag behöll mina, - på inrådan av butikssäljaren haha.. Har idag ett par gamla Technica racepjäxor som är grymma att åka i och jag har vant mig vid att de knappt flexar alls(ni vet dom där som man får vänta 1 timme på att komma i om man glömt dem i bilen över natten). Har dock problemet med att de gör förbannat ont och är så sjukt trött på det nu. När jag testade pjäxor sist i affären så tyckte jag de flesta kändes för mjuka/svampiga men smet ändå åt så hårt runt fötterna att det kändes som att de skulle göra lika ont som mina nuvarande efter ett tag på. Butikssäljaren tyckte spontat att jag skulle behålla mina pjäxor då han inte trodde att jag skulle hitta några bättre och rekommenderade istället mig att formgjuta en sula vilket jag gjorde. Hjälpte dock inte ett skit och pjäxorna gör precis lika förbannat ont som vanligt efter 14 skiddagar med nya sulor. Någon annan som nyligen kört på ett par stenhårda gamla racepjäxor och bytt upp sig? Till vad? Tips? Åker 50/50 i och utanför pist med ett par Völkl Kendo. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med pjäxor
Tillbaka
Topp