Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 915767" data-attributes="member: 60010"><p>Främsta frågan jag skulle ställt mig är var de gör ont och varför det gör ont där. Är det kramp, tryck på en punkt, dåligt grepp så du måste spänna sönder cirkulationen osv. Med de svaren äre nog enklare att hjälpa till och du kommer nog själv komma på vad som behövs göras. När du vet det är det bara att gå till en bra bootfitter, förklara dina problem och de kommer lösa dem. Nästan allt går att göra, det är bara en fråga om pris och att göra rätt bedömning från början. Alltså åtgärda rätt problem.</p><p></p><p>lycka till :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 915767, member: 60010"] Främsta frågan jag skulle ställt mig är var de gör ont och varför det gör ont där. Är det kramp, tryck på en punkt, dåligt grepp så du måste spänna sönder cirkulationen osv. Med de svaren äre nog enklare att hjälpa till och du kommer nog själv komma på vad som behövs göras. När du vet det är det bara att gå till en bra bootfitter, förklara dina problem och de kommer lösa dem. Nästan allt går att göra, det är bara en fråga om pris och att göra rätt bedömning från början. Alltså åtgärda rätt problem. lycka till :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med pjäxor
Tillbaka
Topp