Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johisco" data-source="post: 916112" data-attributes="member: 127900"><p>Svårt att säga men jag gillar att spänna hårt och då blir det någon form av blodstoppssmärta tror jag.. Dock uppstår smärta även om jag spänner så löst det går. Svårt att beskriva men det smärtar mitten på foten runt och om. Går bara över om jag knäpper upp pjäxan helt och då tar det även någon minut innan smärtan börjar släppa. Sist åkte jag halva dagen med spännena uppknäppta.</p><p></p><p>Ang. pjäxan så tror jag det är någon variant på den som hette TNT förrut men det står inte. Ingen aning vad den motsvarar men flexar långt mindre än de hårdaste jag hittade på Länna Sport och Alpingaraget. Den är gammal, över 15 år alltså. Inga problem att åka med helt uppknäppta spännen då den sitter som f-n ändå. Självklart mindre stöd dock.. Så det är inget alternativ.</p><p></p><p>Ok, någon som kan tipsa om en bra bootfitter i Sthlm?</p><p></p><p>Tack för svar förresten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johisco, post: 916112, member: 127900"] Svårt att säga men jag gillar att spänna hårt och då blir det någon form av blodstoppssmärta tror jag.. Dock uppstår smärta även om jag spänner så löst det går. Svårt att beskriva men det smärtar mitten på foten runt och om. Går bara över om jag knäpper upp pjäxan helt och då tar det även någon minut innan smärtan börjar släppa. Sist åkte jag halva dagen med spännena uppknäppta. Ang. pjäxan så tror jag det är någon variant på den som hette TNT förrut men det står inte. Ingen aning vad den motsvarar men flexar långt mindre än de hårdaste jag hittade på Länna Sport och Alpingaraget. Den är gammal, över 15 år alltså. Inga problem att åka med helt uppknäppta spännen då den sitter som f-n ändå. Självklart mindre stöd dock.. Så det är inget alternativ. Ok, någon som kan tipsa om en bra bootfitter i Sthlm? Tack för svar förresten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med pjäxor
Tillbaka
Topp