Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johisco" data-source="post: 929296" data-attributes="member: 127900"><p>Har inte köpt pjäxor ännu men prövade Lange 130 RX som jag tyckte var sköna. Salomon Quest 14 blev man ju kär i tack vare gåfunktionen, - helt suveränt. Dock inte lika sköna som Lange... Slår antagligen till på någon av dom och funkar det inte så får jag gå till en bootfitter och så får han börja trycka ut och i värsta fall också spruta en BootDoc-sko eller liknande.</p><p></p><p>Har läst mig till att någon Mange på Alpingaraget ska vara bra.</p><p></p><p>Ingen som prövat Fisher Vacuum?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johisco, post: 929296, member: 127900"] Har inte köpt pjäxor ännu men prövade Lange 130 RX som jag tyckte var sköna. Salomon Quest 14 blev man ju kär i tack vare gåfunktionen, - helt suveränt. Dock inte lika sköna som Lange... Slår antagligen till på någon av dom och funkar det inte så får jag gå till en bootfitter och så får han börja trycka ut och i värsta fall också spruta en BootDoc-sko eller liknande. Har läst mig till att någon Mange på Alpingaraget ska vara bra. Ingen som prövat Fisher Vacuum? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med pjäxor
Tillbaka
Topp