Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johisco" data-source="post: 932012" data-attributes="member: 127900"><p>Det är ju tydligen min höga vrist som är problemet och Quest 14 visade sig trycka för mycket. Så irriterande, - gillade verkligen gåfunktionen och den tighta känslan. Prövat de flesta pjäxor nu och de enda som inte tryckte så mycket ovanifrån var Nordica Enforcer förra årets modell så det var bara att köpa. Dock lite för mjuk innersko så det blir nog till att spruta Boot Doc eller Comformable.</p><p></p><p><a href="http://www.skis.com/mens-ski-boots/c429/nordica-enforcer-ski-boots-2011-p193227.html" target="_blank">http://www.skis.com/mens-ski-boots/c429/nordica-enforcer-ski-boots-2011-p193227.html</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johisco, post: 932012, member: 127900"] Det är ju tydligen min höga vrist som är problemet och Quest 14 visade sig trycka för mycket. Så irriterande, - gillade verkligen gåfunktionen och den tighta känslan. Prövat de flesta pjäxor nu och de enda som inte tryckte så mycket ovanifrån var Nordica Enforcer förra årets modell så det var bara att köpa. Dock lite för mjuk innersko så det blir nog till att spruta Boot Doc eller Comformable. [URL]http://www.skis.com/mens-ski-boots/c429/nordica-enforcer-ski-boots-2011-p193227.html[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med pjäxor
Tillbaka
Topp