Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med puderskidor! (video m.m)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="birdosmatte" data-source="post: 952388" data-attributes="member: 23419"><p>Kan varmt rekommendera Völkl Shiro. Shiro är lillebror till Kuro. När det gäller Kuro har jag förstått att man bör välja 190cm för att den känns väldigt kort och tjock annars. Jag har 180cm på min Shiro. Har åkt den i midjedjupt puder både på stora fält och i skog samt även uppåkt snö och måste säga att den är otroligt stabil och lekfull, för mig är det den absolut bästa skida jag har haft. K2 Pon2oon har jag själv inte provat men några av mina vänner har åkt på den och dom har varit grymt nöjda med den när snöförhållandena har varit optimala men i övrigt så blir den ganska begränsad har jag förstått.</p><p>Jag är 179cm 80kg.</p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="birdosmatte, post: 952388, member: 23419"] Kan varmt rekommendera Völkl Shiro. Shiro är lillebror till Kuro. När det gäller Kuro har jag förstått att man bör välja 190cm för att den känns väldigt kort och tjock annars. Jag har 180cm på min Shiro. Har åkt den i midjedjupt puder både på stora fält och i skog samt även uppåkt snö och måste säga att den är otroligt stabil och lekfull, för mig är det den absolut bästa skida jag har haft. K2 Pon2oon har jag själv inte provat men några av mina vänner har åkt på den och dom har varit grymt nöjda med den när snöförhållandena har varit optimala men i övrigt så blir den ganska begränsad har jag förstått. Jag är 179cm 80kg. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med puderskidor! (video m.m)
Tillbaka
Topp