Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med randopjäxor för karl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 823691" data-attributes="member: 33313"><p>Tack för mer input... </p><p></p><p>Grejen med Tracker 130 är väl att jag har en känsla av att det blir just överlappet jag fruktar.. Alltså, den turar halvdant men åker bra - dock inte lika bra som mina andra? Typ som quest, factor och motsv som lirar i samma liga? Och de lär ju vara lite väl mycket att svänga fram på flerdagarsturer..</p><p></p><p>Hursom börjar jag snarare fundera på om quadrant eller maestrale pallar driva en bred skida. Och jag känner väl i princip att om de nu klarar det, och kan ta en del åkning, så vinner de för min del över den annars segrande titan..</p><p></p><p>ps. har inte testat tracker 130 utan baseras mest på uppbyggnad/ vikt etc. Känns mer som en sidecountry sko, som sagt..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 823691, member: 33313"] Tack för mer input... Grejen med Tracker 130 är väl att jag har en känsla av att det blir just överlappet jag fruktar.. Alltså, den turar halvdant men åker bra - dock inte lika bra som mina andra? Typ som quest, factor och motsv som lirar i samma liga? Och de lär ju vara lite väl mycket att svänga fram på flerdagarsturer.. Hursom börjar jag snarare fundera på om quadrant eller maestrale pallar driva en bred skida. Och jag känner väl i princip att om de nu klarar det, och kan ta en del åkning, så vinner de för min del över den annars segrande titan.. ps. har inte testat tracker 130 utan baseras mest på uppbyggnad/ vikt etc. Känns mer som en sidecountry sko, som sagt.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med randopjäxor för karl
Tillbaka
Topp