Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med randopjäxor för karl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 824043" data-attributes="member: 33313"><p>Tack tack.. Det är väl det jag är rädd för... Och jag ser väl quadrant som ett mellanting mellan maestrale och titan, och med sina 1800g borde de ju funka viktmässigt iaf.. Sjukt dilemma när jag inte har möjlighet att jämföra hur de åker..</p><p>Och tack för länken. Har koll på vad verbier61 säger... Och han påstår ju dock att en mjuk pjäxa som maestralen kör en 112rp väl, och han är ju inte heller kvinnoskapt (som lee, lou, rando o allt va de heter) som annars testar mycket. Tråkigt dock att quadranten inte passar någon. Men... Att köra maestral med bent chetler 192 och dukes känns lite saftigt, om än skidan är mjuk. AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 824043, member: 33313"] Tack tack.. Det är väl det jag är rädd för... Och jag ser väl quadrant som ett mellanting mellan maestrale och titan, och med sina 1800g borde de ju funka viktmässigt iaf.. Sjukt dilemma när jag inte har möjlighet att jämföra hur de åker.. Och tack för länken. Har koll på vad verbier61 säger... Och han påstår ju dock att en mjuk pjäxa som maestralen kör en 112rp väl, och han är ju inte heller kvinnoskapt (som lee, lou, rando o allt va de heter) som annars testar mycket. Tråkigt dock att quadranten inte passar någon. Men... Att köra maestral med bent chetler 192 och dukes känns lite saftigt, om än skidan är mjuk. AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med randopjäxor för karl
Tillbaka
Topp