Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med randopjäxor för karl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 824232" data-attributes="member: 33313"><p>Absolut.. De kommer också köras på vct 189 med dukes, visserligen inte mycket lättare, men lite nättare. Men på sikt kommer en lättare setup med dynafit.. </p><p>Och du har rätt att jag nog behöver en biffagare pjäxa. Jag vill dock att den ska va så lätt som möjligt, och fortfarande kunna köra ovanstående skidor.. Men samtidigt gå en femdagars. Och inte helt trampa mina alpinpjäxor på tårna. </p><p>Det ser väl ut som att det får bli titan, om nu inte maestralen (som är förjävla skön, och ska vara styvare än green machine) kommer med styvare tunga i sinom tid..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 824232, member: 33313"] Absolut.. De kommer också köras på vct 189 med dukes, visserligen inte mycket lättare, men lite nättare. Men på sikt kommer en lättare setup med dynafit.. Och du har rätt att jag nog behöver en biffagare pjäxa. Jag vill dock att den ska va så lätt som möjligt, och fortfarande kunna köra ovanstående skidor.. Men samtidigt gå en femdagars. Och inte helt trampa mina alpinpjäxor på tårna. Det ser väl ut som att det får bli titan, om nu inte maestralen (som är förjävla skön, och ska vara styvare än green machine) kommer med styvare tunga i sinom tid.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med randopjäxor för karl
Tillbaka
Topp