Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med randopjäxor för karl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NickH" data-source="post: 824466" data-attributes="member: 12558"><p>Måste säga att Radium såg riktigt trevliga ut, i allt utom pris. Kör själv i ett par Garmont adrenaline som enda pjäxa efter att jag fått 1 (!) Technica Icon stulen i Valdi. Skulle upp till Keb och tura och då föll det sig naturligt att shoppa dem. Har lästat dem ganska mycket då jag också har bred fot och de funkar riktigt bra ihop med mina vardags Gotama med Dukes på. Finns dessutom lättare alternativ för de längre turerna. Har kört på dem i ett par säsonger till allt och inte saknat mina alpinpjuk allt för mycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NickH, post: 824466, member: 12558"] Måste säga att Radium såg riktigt trevliga ut, i allt utom pris. Kör själv i ett par Garmont adrenaline som enda pjäxa efter att jag fått 1 (!) Technica Icon stulen i Valdi. Skulle upp till Keb och tura och då föll det sig naturligt att shoppa dem. Har lästat dem ganska mycket då jag också har bred fot och de funkar riktigt bra ihop med mina vardags Gotama med Dukes på. Finns dessutom lättare alternativ för de längre turerna. Har kört på dem i ett par säsonger till allt och inte saknat mina alpinpjuk allt för mycket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med randopjäxor för karl
Tillbaka
Topp