Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp med skida!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="masala86" data-source="post: 815742" data-attributes="member: 98566"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Nu är det så att tjejen funderar på att köpa ett par Head Power One med tillhörande Power bindning. Har sökt på FR och google och hittat lite info. Men skulle vilja ha lite input från folk som inte är gamla världscupåkare och har åkt på dem. Skidan hon haft innan är en trött gammal Head C110!? mjuk som en fårskinns filt. Inget man utvecklas på direkt. Hon har åkt hela sitt liv och har en halv aggressiv åkstil. Personligen tycker jag att det är ett bra val då det känns dom den passar hennes åkstil och att hon kan utvecklas på denna skida. har jag fel?</p><p></p><p>Längd: 170 cm</p><p>Vikt: Mellan 55-60 kg</p><p>Åkstil: Halv aggressiv/Mysåkning ibland</p><p></p><p>Gärna förslag på andra skidor med liknade egenskaper. Ska bara vara pistskidor då det är det ända hon åker. Kan lägga till att dom kommer användas mycket då hon ska göra sin andra säsong nu till vintern.</p><p></p><p>Peace out</p><p></p><p>Masse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="masala86, post: 815742, member: 98566"] Tjenare! Nu är det så att tjejen funderar på att köpa ett par Head Power One med tillhörande Power bindning. Har sökt på FR och google och hittat lite info. Men skulle vilja ha lite input från folk som inte är gamla världscupåkare och har åkt på dem. Skidan hon haft innan är en trött gammal Head C110!? mjuk som en fårskinns filt. Inget man utvecklas på direkt. Hon har åkt hela sitt liv och har en halv aggressiv åkstil. Personligen tycker jag att det är ett bra val då det känns dom den passar hennes åkstil och att hon kan utvecklas på denna skida. har jag fel? Längd: 170 cm Vikt: Mellan 55-60 kg Åkstil: Halv aggressiv/Mysåkning ibland Gärna förslag på andra skidor med liknade egenskaper. Ska bara vara pistskidor då det är det ända hon åker. Kan lägga till att dom kommer användas mycket då hon ska göra sin andra säsong nu till vintern. Peace out Masse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp med skida!
Tillbaka
Topp