Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidköp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 234115" data-attributes="member: 15091"><p>juvve: Klart det är, men vägledning är alltid bra, sen i slutet är beslutet ditt. Som jag ser det är valet ganska lätt, jag tänker dock inte göra det åt dig. Som jag skrev innan så handlar det om att kompromissa/prioritera egenskaper.</p><p></p><p>Headen kissar på P3 i pist.</p><p>P3 är bättre i offpist men pratar vi Sverigeoffpist så funkar ändock Headen ok, har du bara lite fart så.</p><p>P3 är självklart mycket bättre baklänges, framförallt landa, i pipe känns den nog även lite stabilare, eftersom du inte står så nära bakändan på de och kanske kan gå upp i längd.</p><p></p><p>Så valet är ditt, vart vill du att den ska fungera bäst, vad prioriterar du, och vad kan du tumma bort?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 234115, member: 15091"] juvve: Klart det är, men vägledning är alltid bra, sen i slutet är beslutet ditt. Som jag ser det är valet ganska lätt, jag tänker dock inte göra det åt dig. Som jag skrev innan så handlar det om att kompromissa/prioritera egenskaper. Headen kissar på P3 i pist. P3 är bättre i offpist men pratar vi Sverigeoffpist så funkar ändock Headen ok, har du bara lite fart så. P3 är självklart mycket bättre baklänges, framförallt landa, i pipe känns den nog även lite stabilare, eftersom du inte står så nära bakändan på de och kanske kan gå upp i längd. Så valet är ditt, vart vill du att den ska fungera bäst, vad prioriterar du, och vad kan du tumma bort? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidköp!
Tillbaka
Topp