Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med Skidköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CaptainWoop" data-source="post: 1019358" data-attributes="member: 144030"><p>Tack för svaret!</p><p></p><p>Bytte skidor med en vän förra året och var en av anledningarna till att skidbyte kom upp på tavlan så tror egentligen att vad jag än väljer så kommer det nog bli en förbättring.</p><p></p><p>Jag är 1.9m och väger ca 80 (lång och smal) och har åkt skidor så länge jag kan minnas men har, som sagt, inte gett mig in i skidträsket på ett tag. </p><p></p><p>Kollade på skidorna du tipsade om och Nordica Patron verkar (enligt beskrivning) passa min åkstil bäst (har de två senaste åren upptäckt den otroliga känslan att åka i skogen) men kan ev. vara aningen breda.</p><p></p><p>Men är Salomon Q-line (Q-105 och Q-115 mer exakt) något att ha eller borde jag helt enkelt ge upp hoppet om att ha en skida som både funkar i pist och off-pist?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CaptainWoop, post: 1019358, member: 144030"] Tack för svaret! Bytte skidor med en vän förra året och var en av anledningarna till att skidbyte kom upp på tavlan så tror egentligen att vad jag än väljer så kommer det nog bli en förbättring. Jag är 1.9m och väger ca 80 (lång och smal) och har åkt skidor så länge jag kan minnas men har, som sagt, inte gett mig in i skidträsket på ett tag. Kollade på skidorna du tipsade om och Nordica Patron verkar (enligt beskrivning) passa min åkstil bäst (har de två senaste åren upptäckt den otroliga känslan att åka i skogen) men kan ev. vara aningen breda. Men är Salomon Q-line (Q-105 och Q-115 mer exakt) något att ha eller borde jag helt enkelt ge upp hoppet om att ha en skida som både funkar i pist och off-pist? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med Skidköp
Tillbaka
Topp