Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidor (jag vet det är 100ade tråden iår
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 925466" data-attributes="member: 83225"><p>Välkommen till forumet! Mitt förslag är att du testar att söka lite i forumet. Det finns hur många trådar som helst med tips på just den typen av skidor som du är på jakt efter. Sen är det möjligt att ingen av de skidorna passar dig perfekt, eller att du inte riktigt kan avgöra vilka modeller som är bäst för dig. Om så är fallet så är det iaf lättare för dig att beskriva vad du är på jakt efter och hur du ställer dig till olika egenskaper. Ett tips kan vara att läsa igenom den här<a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=75937" target="_blank">tråden</a> för att få lite input på vad det finns för typ av modeller. Sen om du tänker börja åka rejält utanför pisten så är allt under 100mm i midjan alldeles åt skogen för smalt för dig, med din vikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 925466, member: 83225"] Välkommen till forumet! Mitt förslag är att du testar att söka lite i forumet. Det finns hur många trådar som helst med tips på just den typen av skidor som du är på jakt efter. Sen är det möjligt att ingen av de skidorna passar dig perfekt, eller att du inte riktigt kan avgöra vilka modeller som är bäst för dig. Om så är fallet så är det iaf lättare för dig att beskriva vad du är på jakt efter och hur du ställer dig till olika egenskaper. Ett tips kan vara att läsa igenom den här[url=https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=75937]tråden[/url] för att få lite input på vad det finns för typ av modeller. Sen om du tänker börja åka rejält utanför pisten så är allt under 100mm i midjan alldeles åt skogen för smalt för dig, med din vikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidor (jag vet det är 100ade tråden iår
Tillbaka
Topp