Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp med skidor tack !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="martinbjorkqvist" data-source="post: 898441" data-attributes="member: 48938"><p>Hmm, att döma av informationen du har gett oss här i tråden skulle jag vilja säga att du är 13-15 år gammal, väger runt 40-50 kg och pappa betalar dina skidor. Så gå till Stadium och se efter vad han skulle kunna tänka sig att köpa till dig.</p><p></p><p>Eller! Så ger du lite mer information om dig själv så folk faktiskt kan försöka hjälpa dig. Finns en mall som klistrad tråd över vad du ska ha med när du vill ha hjälp med skidor tror jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="martinbjorkqvist, post: 898441, member: 48938"] Hmm, att döma av informationen du har gett oss här i tråden skulle jag vilja säga att du är 13-15 år gammal, väger runt 40-50 kg och pappa betalar dina skidor. Så gå till Stadium och se efter vad han skulle kunna tänka sig att köpa till dig. Eller! Så ger du lite mer information om dig själv så folk faktiskt kan försöka hjälpa dig. Finns en mall som klistrad tråd över vad du ska ha med när du vill ha hjälp med skidor tror jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp med skidor tack !
Tillbaka
Topp