Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KPD" data-source="post: 562832" data-attributes="member: 80161"><p>Att kolla beggade tävlingsskidor tycker jag med låter bra. Personligen gillar jag feta svängar, gör du det med är det storslalom som gäller. Åker själv på lite bredare skidor normalt men provade massa pistskidor i vinter och fastnade för Kneissl White star (tävlingsklass i storslalom), de var grymt bra. Om du nu planerar att åka lite mera är väl bästa tipset att inte köpa skidor som uttalat är för "nybörjare" eller "medel åkaren" om du ska kunna utvecklas och inte tröttna efter några veckor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KPD, post: 562832, member: 80161"] Att kolla beggade tävlingsskidor tycker jag med låter bra. Personligen gillar jag feta svängar, gör du det med är det storslalom som gäller. Åker själv på lite bredare skidor normalt men provade massa pistskidor i vinter och fastnade för Kneissl White star (tävlingsklass i storslalom), de var grymt bra. Om du nu planerar att åka lite mera är väl bästa tipset att inte köpa skidor som uttalat är för "nybörjare" eller "medel åkaren" om du ska kunna utvecklas och inte tröttna efter några veckor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidor
Tillbaka
Topp