Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yosef" data-source="post: 1023517" data-attributes="member: 144777"><p>Jo, jag har ju gjort det två tidigare vintrar. Dock så har jag inte tänkt på vad jag åkt med, men det har väl fungerat bra liksom. Men gissar att jag åkt med rätt "vanliga" skidor, typ 74 eller så i bredd (efter att kollat runt lite på nätet). Grejen är ju att det har kostat mig runt ungefär 2000,- totalt för hyrning av skidor vid två tillfällen/vinter. Så om jag åker 2-3 ggr denna vinter och nästa så har jag ju sparat in dem pengarna jag nu tänkt lägga på skidor. Räknar väl med att skidor+bindningar landar runt 3500-4000?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yosef, post: 1023517, member: 144777"] Jo, jag har ju gjort det två tidigare vintrar. Dock så har jag inte tänkt på vad jag åkt med, men det har väl fungerat bra liksom. Men gissar att jag åkt med rätt "vanliga" skidor, typ 74 eller så i bredd (efter att kollat runt lite på nätet). Grejen är ju att det har kostat mig runt ungefär 2000,- totalt för hyrning av skidor vid två tillfällen/vinter. Så om jag åker 2-3 ggr denna vinter och nästa så har jag ju sparat in dem pengarna jag nu tänkt lägga på skidor. Räknar väl med att skidor+bindningar landar runt 3500-4000? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidor
Tillbaka
Topp