Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yosef" data-source="post: 1023531" data-attributes="member: 144777"><p>Ja, förstår vad du menar. Dock (student som man är) så åker vi buss ner, vilket vi gjorde förra vintern med, så frakten slipper jag fundera på. Och tar man sig ev. till Åre eller dylikt en eller två gånger under vintern så är det väl bil som gäller, och då kostar ju liksom skidhyrning 1000,-/gång vilket snabbt blir rätt mycket pengar per vinter.</p><p>Haha, kanske borde jag ha varit lite mer insatt i vad jag åker med. Men har helt enkelt låtit dem i butiken sköta det hela genom att bara ange längd, vikt och åkstil. Senaste gångerna var det är väl rätt vanliga standardskidor med smal midja jag haft, rätt korta också vilket jag noterat blir rätt fladdrigt när det går snabbare.</p><p></p><p>Ska ta mig en funderar iaf och kolla runt lite på nätet, begagnat och annat. Kändes ändå rätt rimligt med den Watea 96mm inkl bindning för 3500,-.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yosef, post: 1023531, member: 144777"] Ja, förstår vad du menar. Dock (student som man är) så åker vi buss ner, vilket vi gjorde förra vintern med, så frakten slipper jag fundera på. Och tar man sig ev. till Åre eller dylikt en eller två gånger under vintern så är det väl bil som gäller, och då kostar ju liksom skidhyrning 1000,-/gång vilket snabbt blir rätt mycket pengar per vinter. Haha, kanske borde jag ha varit lite mer insatt i vad jag åker med. Men har helt enkelt låtit dem i butiken sköta det hela genom att bara ange längd, vikt och åkstil. Senaste gångerna var det är väl rätt vanliga standardskidor med smal midja jag haft, rätt korta också vilket jag noterat blir rätt fladdrigt när det går snabbare. Ska ta mig en funderar iaf och kolla runt lite på nätet, begagnat och annat. Kändes ändå rätt rimligt med den Watea 96mm inkl bindning för 3500,-. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidor
Tillbaka
Topp