Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hjälp med skidtips! (Allmountain/NTN)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lmk30" data-source="post: 1243283" data-attributes="member: 50635"><p>Vad tror du om ett par Völkl Blaze 94? Mycket mer lättsmält än Mantra men trots detta stabila och ligger bra på skär. Väger under 2kg stycket om jag minns rätt. Om du kan hitta ett par beggade Völkl 98 är det också ett riktigt säkert kort, passar till typ allt (kör dem själv med Outlaw) och väger inte bly. </p><p>Annars kanske ett par vanliga Black Crows Camox (inte freebirdvarianten), om du ska sätta på ett par vanliga Outlaw (och inte turbindningar) tror jag de kan motsvara dina krav åkmässigt, inte för styrande, lite småpoppiga. Även om BC avråder från telisbindning känner jag fler som åker på deras fullviktare utan problem. Har även sett freebirdvarianter ute med Meidjo vilket verkar ha funkat. </p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lmk30, post: 1243283, member: 50635"] Vad tror du om ett par Völkl Blaze 94? Mycket mer lättsmält än Mantra men trots detta stabila och ligger bra på skär. Väger under 2kg stycket om jag minns rätt. Om du kan hitta ett par beggade Völkl 98 är det också ett riktigt säkert kort, passar till typ allt (kör dem själv med Outlaw) och väger inte bly. Annars kanske ett par vanliga Black Crows Camox (inte freebirdvarianten), om du ska sätta på ett par vanliga Outlaw (och inte turbindningar) tror jag de kan motsvara dina krav åkmässigt, inte för styrande, lite småpoppiga. Även om BC avråder från telisbindning känner jag fler som åker på deras fullviktare utan problem. Har även sett freebirdvarianter ute med Meidjo vilket verkar ha funkat. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hjälp med skidtips! (Allmountain/NTN)
Tillbaka
Topp