Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidtips för all-mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1249569" data-attributes="member: 29440"><p>Jag köpte nyligen ett par Enduro, tycker de är bland de bättre skidor jag har åkt på, klarar pist mycket bra även när det är isigt. Dock med din vikt så kanske den bredare Freeride passar bättre för puder.</p><p>Pratade med Patrik på Norse och han hade byggt ett antal skidor med styvare tail av båda modellerna, och då jag är gammal tävlingsåkare föreslog han den till mig vilket visade sig vara perfekt. Kanske skulle passa dig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1249569, member: 29440"] Jag köpte nyligen ett par Enduro, tycker de är bland de bättre skidor jag har åkt på, klarar pist mycket bra även när det är isigt. Dock med din vikt så kanske den bredare Freeride passar bättre för puder. Pratade med Patrik på Norse och han hade byggt ett antal skidor med styvare tail av båda modellerna, och då jag är gammal tävlingsåkare föreslog han den till mig vilket visade sig vara perfekt. Kanske skulle passa dig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidtips för all-mountain
Tillbaka
Topp