Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidval!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Challeballe" data-source="post: 602314" data-attributes="member: 101319"><p>Ehm snöret måtte la vara från ena änden till den andra? haha nej men vad menar du med det?:D</p><p></p><p>Har läst den tråden och tycker de flesta säger att om man inte är nå PRO utan bara vanlig medelmåttig åkare som åker nån vecka per år så spelar det inte nån roll med ett par vanliga Carvin eller Twintips så då väljer jag Twintips för tycker de verkar coola:D haha</p><p></p><p>Så i så fall kommer det nog bli en Twintip nånstans mellan 160 och 170cm långa vad tror folket om det?</p><p></p><p>Har fastnat för dessa skidor</p><p></p><p>Line Afterbang</p><p></p><p>Völkl Ledge</p><p></p><p>Men en fråga till som jag funderar över vad händer om man tar en "för kort skida"? jag har testat snowblades (Jag vet det är bara så man ej förstör pjäxorna på asfalt) men asså om man nu kan köra på ett par sånna så borde man kunna köra på ett par lite kortare Twintips eller vad blir konsekvenserna av det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Challeballe, post: 602314, member: 101319"] Ehm snöret måtte la vara från ena änden till den andra? haha nej men vad menar du med det?:D Har läst den tråden och tycker de flesta säger att om man inte är nå PRO utan bara vanlig medelmåttig åkare som åker nån vecka per år så spelar det inte nån roll med ett par vanliga Carvin eller Twintips så då väljer jag Twintips för tycker de verkar coola:D haha Så i så fall kommer det nog bli en Twintip nånstans mellan 160 och 170cm långa vad tror folket om det? Har fastnat för dessa skidor Line Afterbang Völkl Ledge Men en fråga till som jag funderar över vad händer om man tar en "för kort skida"? jag har testat snowblades (Jag vet det är bara så man ej förstör pjäxorna på asfalt) men asså om man nu kan köra på ett par sånna så borde man kunna köra på ett par lite kortare Twintips eller vad blir konsekvenserna av det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidval!
Tillbaka
Topp