Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidval!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bl0ckm0ng0t" data-source="post: 602330"><p>din fråga finns inte tillräcklig information att svara på det är den han menar och det är därför mitt första var inte var trevligt.</p><p></p><p>Nu kommer jag skriva saker som inte är trevliga igen och några är personligt riktade och många generella mot själva fenomemenet.</p><p></p><p>Det är väldigt dumt och respektlöst att gå in på ett internetforum och det första man gör är att ställa en fråga som inte forumet kan svara på för trådskaparen inte har tillräcklig förståelse för ämnet. Förståelse trådskaparen kunde ha skaffat sig om den följt reglerna på forumet(sök, SÖK! läs stickys innan!) alternativt gjort det innan den blivit medlem. </p><p>Din fråga är långt ifrån unik, senaste dagarna tro jag det kommit säkert 3</p><p>likadana. </p><p>Tänk om man på ett bilforum ställde frågan "jag gillar bilar, vilken bil kan ni rekommendera ?" som det första man gjorde? Vilka svar får man på den frågan , jo följdfrågor...</p><p></p><p>Svaren på dina frågor kan du sannolikt hitta via denna sida men genom att söka och läsa i (många trådar).</p><p></p><p>din uppskattning på vilken längd du ska ha är är helt åt helvete bara så du vet</p><p></p><p>Mountain Man har rätt till hälften du ska ha från 165-> 200+cm beroende på vilken skida och var den ska åkas. </p><p></p><p>jag ser många redan skrivit medan jag skrev mitt långa inlägg jaja whatever...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bl0ckm0ng0t, post: 602330"] din fråga finns inte tillräcklig information att svara på det är den han menar och det är därför mitt första var inte var trevligt. Nu kommer jag skriva saker som inte är trevliga igen och några är personligt riktade och många generella mot själva fenomemenet. Det är väldigt dumt och respektlöst att gå in på ett internetforum och det första man gör är att ställa en fråga som inte forumet kan svara på för trådskaparen inte har tillräcklig förståelse för ämnet. Förståelse trådskaparen kunde ha skaffat sig om den följt reglerna på forumet(sök, SÖK! läs stickys innan!) alternativt gjort det innan den blivit medlem. Din fråga är långt ifrån unik, senaste dagarna tro jag det kommit säkert 3 likadana. Tänk om man på ett bilforum ställde frågan "jag gillar bilar, vilken bil kan ni rekommendera ?" som det första man gjorde? Vilka svar får man på den frågan , jo följdfrågor... Svaren på dina frågor kan du sannolikt hitta via denna sida men genom att söka och läsa i (många trådar). din uppskattning på vilken längd du ska ha är är helt åt helvete bara så du vet Mountain Man har rätt till hälften du ska ha från 165-> 200+cm beroende på vilken skida och var den ska åkas. jag ser många redan skrivit medan jag skrev mitt långa inlägg jaja whatever... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidval!
Tillbaka
Topp