Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leftet" data-source="post: 811993" data-attributes="member: 103207"><p>Jag brukar minst åka 2 veckor om året och har gjort de sedan jag föddes typ, finns ju inte så mycket att åka på nere i skåne så de brukar bli österrike samt några backar i närheten när snön e tillgänglig.</p><p></p><p>Jag har bara åkt på pistskidor och brukar åka stora svängar i pisten. dock är det roligare att åka bredvid och hoppa och och dra några repor i puder dock förstör det ju nöjet när man har snö upp till låren som bromsar upp en hela tiden när man bara sjunker.</p><p></p><p>Jag ska ner till mayrhofen i 2 veckor över nyår och då kommer de förhoppningsvis finnas gott om puder som man vill ut och åka men det kommer troligtvis bli mycket blandad åkning då mina kompisar vill åka både pist och park så skidan ska ju funka bra till allt. Samt att jag troligtvis kommer va där nere hela februari.</p><p></p><p></p><p>Sammanfattning.</p><p>Den ska bära mig i offpist</p><p>Jag vill kunna åka i pisten utan förstora svårigheter då jag brukar trycka på rätt bra</p><p>Har tänkt att känna lite på parken med så jag inte får några betongklumpar haha</p><p></p><p>missade jag något så får ni säga till och som det ser ut nu lutar det rätt mycket åt shogun men fler tips är välkomna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leftet, post: 811993, member: 103207"] Jag brukar minst åka 2 veckor om året och har gjort de sedan jag föddes typ, finns ju inte så mycket att åka på nere i skåne så de brukar bli österrike samt några backar i närheten när snön e tillgänglig. Jag har bara åkt på pistskidor och brukar åka stora svängar i pisten. dock är det roligare att åka bredvid och hoppa och och dra några repor i puder dock förstör det ju nöjet när man har snö upp till låren som bromsar upp en hela tiden när man bara sjunker. Jag ska ner till mayrhofen i 2 veckor över nyår och då kommer de förhoppningsvis finnas gott om puder som man vill ut och åka men det kommer troligtvis bli mycket blandad åkning då mina kompisar vill åka både pist och park så skidan ska ju funka bra till allt. Samt att jag troligtvis kommer va där nere hela februari. Sammanfattning. Den ska bära mig i offpist Jag vill kunna åka i pisten utan förstora svårigheter då jag brukar trycka på rätt bra Har tänkt att känna lite på parken med så jag inte får några betongklumpar haha missade jag något så får ni säga till och som det ser ut nu lutar det rätt mycket åt shogun men fler tips är välkomna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidval
Tillbaka
Topp