Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
hjälp med smala fötter och boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fisk-nitrox" data-source="post: 406812" data-attributes="member: 79645"><p>Har ett tag kört på ett "nöd köp" ( boots ) som är för stora så jag gled i hälen, så fick jag ideen att dra en chansning och köpa 0,5 storlek mindre än skon jag testade i affären ( kunde inte testa den storleken.. men den blev för liten och skickades tebax</p><p></p><p>aja till frågan/problemet</p><p></p><p>jag har långa (omkring 45) och ganska smala fötter, och tänkte köpa ett par thirty two tm-two ( samma som förut fast 0,5 stolekar större) nån som vet om det är en väldigt bred sko och jag kan därför börja glida med hälen igen? skorna går ju och baka så borde väl inte spela så stor roll?</p><p>och om detta är fallet är det möjligt att köpa en "vanlig" sula som är formljuten så man kommer högre i skon och därför blir den mindra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fisk-nitrox, post: 406812, member: 79645"] Har ett tag kört på ett "nöd köp" ( boots ) som är för stora så jag gled i hälen, så fick jag ideen att dra en chansning och köpa 0,5 storlek mindre än skon jag testade i affären ( kunde inte testa den storleken.. men den blev för liten och skickades tebax aja till frågan/problemet jag har långa (omkring 45) och ganska smala fötter, och tänkte köpa ett par thirty two tm-two ( samma som förut fast 0,5 stolekar större) nån som vet om det är en väldigt bred sko och jag kan därför börja glida med hälen igen? skorna går ju och baka så borde väl inte spela så stor roll? och om detta är fallet är det möjligt att köpa en "vanlig" sula som är formljuten så man kommer högre i skon och därför blir den mindra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
hjälp med smala fötter och boots
Tillbaka
Topp