Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
hjälp med smala fötter och boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 406834" data-attributes="member: 64225"><p>32s innersko sväller vid värmning, procentuellt ganska mycket också. Tyvärr finns det inga genvägar till den perfekta booten. Med andra ord du måste testa. Men har du möjlighet köpa den till bra pris, jamen ok chansa då och skicka ut den på begagnatmarknaden om det inte funkar. Jag har kört på 32 och på grund av innerskonskonstruktion skulle jag vilja säga att möjligheten att få in en innersula på ett vettigt sätt både i och utanför innerskon är små till obefintliga. En formgjuten sula är dessutom lite tveksam till om den skulle bidra till att smalna booten då en sådan oftast medför att foten inte sjunker ihop så mycket och du får alltså motsatt effekt. Men hursomhelst så är 32 jävligt bra boots. Vid närmare eftertanke är ju anledningen till att jag droppat mina att dom är lite för smala......var i och för sig ett par forecast.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 406834, member: 64225"] 32s innersko sväller vid värmning, procentuellt ganska mycket också. Tyvärr finns det inga genvägar till den perfekta booten. Med andra ord du måste testa. Men har du möjlighet köpa den till bra pris, jamen ok chansa då och skicka ut den på begagnatmarknaden om det inte funkar. Jag har kört på 32 och på grund av innerskonskonstruktion skulle jag vilja säga att möjligheten att få in en innersula på ett vettigt sätt både i och utanför innerskon är små till obefintliga. En formgjuten sula är dessutom lite tveksam till om den skulle bidra till att smalna booten då en sådan oftast medför att foten inte sjunker ihop så mycket och du får alltså motsatt effekt. Men hursomhelst så är 32 jävligt bra boots. Vid närmare eftertanke är ju anledningen till att jag droppat mina att dom är lite för smala......var i och för sig ett par forecast. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
hjälp med smala fötter och boots
Tillbaka
Topp