Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med tips på "sälenskida"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 351879" data-attributes="member: 49358"><p>Rätta mig om jag har fel men..DH skidor har väl knappt ngt spann dom heller?</p><p>Fråga inte mig varför man dom vill ha en zero-camber pisträser... inte min idé. Träffade en head rep i whistler som sa att dom skidorna han åkte på va nästa års och hade inget spann. Han sa att han hade på dom i 10 dagar, och under den tiden fått lätt domvänt spann .Så han hade sagt till om det, frågat om det va en protoyp. Fick svar att det va en vanlig retail skida. Lite smånervöst för Head antar jag.</p><p></p><p>Va inne på Heads sida precis. Kommer inte ihåg vilken skida det va :/ Vit och röd. methinks</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 351879, member: 49358"] Rätta mig om jag har fel men..DH skidor har väl knappt ngt spann dom heller? Fråga inte mig varför man dom vill ha en zero-camber pisträser... inte min idé. Träffade en head rep i whistler som sa att dom skidorna han åkte på va nästa års och hade inget spann. Han sa att han hade på dom i 10 dagar, och under den tiden fått lätt domvänt spann .Så han hade sagt till om det, frågat om det va en protoyp. Fick svar att det va en vanlig retail skida. Lite smånervöst för Head antar jag. Va inne på Heads sida precis. Kommer inte ihåg vilken skida det va :/ Vit och röd. methinks [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med tips på "sälenskida"
Tillbaka
Topp