Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med två par nya skidor offpist/pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fladdee" data-source="post: 983385" data-attributes="member: 135557"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har tidigare alltid åkt med parkutrustning men efter att min bror som tidigare tävlat tvingat på mig några utav hans skidor har jag bestämt mig för att låta mina skidor vila utanför parken.</p><p></p><p>Jag skulle vilja att ni hjälper mig att hitta två par skidor, ett par för pisten och ett par för offpisten. Skidorna får gärna gå att köpa begagnade då jag även hade tänkt uppgradera pjäxor, stavar och kläder dvs ekonomiskt försvarbara alternativ uppskattas. </p><p>Jag är 186 lång väger ca 80 kilo och åker för det mesta i Hemavan/Tärnaby, Kittelfjäll eller Åre men hoppas även kunna ta mig utanför landets gränser i vinter! </p><p></p><p>Offpistskidan: Tanken är att jag ska ta mig över till Kanada någon gång och spendera en säsong där så någon skida som fungerar bra fram tills dess. Der är ingen nackdel om dom kommer fungera bra där men absolut inget krav köper hellre ett par nya när jag åker än att åka på ett par som kanske inte riktigt är lämpade för svenska förhållanden.</p><p></p><p>Pistskidan: Funderar på någon storslalomskida eller dylikt. Gillar högfartscarving och långa hopp över kullar :D </p><p></p><p>Alla tips välkomnas!</p><p></p><p>/Fladde</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fladdee, post: 983385, member: 135557"] Hej! Jag har tidigare alltid åkt med parkutrustning men efter att min bror som tidigare tävlat tvingat på mig några utav hans skidor har jag bestämt mig för att låta mina skidor vila utanför parken. Jag skulle vilja att ni hjälper mig att hitta två par skidor, ett par för pisten och ett par för offpisten. Skidorna får gärna gå att köpa begagnade då jag även hade tänkt uppgradera pjäxor, stavar och kläder dvs ekonomiskt försvarbara alternativ uppskattas. Jag är 186 lång väger ca 80 kilo och åker för det mesta i Hemavan/Tärnaby, Kittelfjäll eller Åre men hoppas även kunna ta mig utanför landets gränser i vinter! Offpistskidan: Tanken är att jag ska ta mig över till Kanada någon gång och spendera en säsong där så någon skida som fungerar bra fram tills dess. Der är ingen nackdel om dom kommer fungera bra där men absolut inget krav köper hellre ett par nya när jag åker än att åka på ett par som kanske inte riktigt är lämpade för svenska förhållanden. Pistskidan: Funderar på någon storslalomskida eller dylikt. Gillar högfartscarving och långa hopp över kullar :D Alla tips välkomnas! /Fladde [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med två par nya skidor offpist/pist
Tillbaka
Topp