Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
hjälp med uppbyggnadsträning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bj_ahlskog" data-source="post: 223928" data-attributes="member: 55743"><p>när jag var hos min fyseoterapeut så läg jag på en bäng på rygg,sedan drar du upp benen så att du ser ut som ett d men att de har vinkat mor höger så att klumppen på d:et är benen =P hoppas du förstår...sedan sparkade man långsamt utåt med den delen av benet som är under knä:et...ja e skit på å förkala ja vet=P men om du då vill ha det tyngre så be nån hålla handen på så blir det tyngre=)</p><p></p><p>sedan knäböj.</p><p></p><p>och en massa andra saker men dom jag ja absolut inte förklara....har nog dom på papper så om ja hittar kan ja skriva av va de står på dom å posta :P om ja hittar v.s lycka till!</p><p></p><p>peace.out</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bj_ahlskog, post: 223928, member: 55743"] när jag var hos min fyseoterapeut så läg jag på en bäng på rygg,sedan drar du upp benen så att du ser ut som ett d men att de har vinkat mor höger så att klumppen på d:et är benen =P hoppas du förstår...sedan sparkade man långsamt utåt med den delen av benet som är under knä:et...ja e skit på å förkala ja vet=P men om du då vill ha det tyngre så be nån hålla handen på så blir det tyngre=) sedan knäböj. och en massa andra saker men dom jag ja absolut inte förklara....har nog dom på papper så om ja hittar kan ja skriva av va de står på dom å posta :P om ja hittar v.s lycka till! peace.out [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
hjälp med uppbyggnadsträning
Tillbaka
Topp