Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1073774" data-attributes="member: 66286"><p>Tycker det ser ut som en bra setup. Brädan känns som en bra allround och jag tror nog bredden är OK (förvånansvärt hur lost man är på bredden när det inte längre gäller ens egen skostorlek. Jag skulle kunna gnägga på i 20min om midjebredd på skostorlek 45 men är helt lost när det kommer till 36...)</p><p></p><p>Du har helt rätt om skor. Det ska man allra helst testa då skorna är det som är viktigast att det sitter bra. Bindningar kan du justera hyfsat mycket och bräda är 90% prylnördsnack. </p><p></p><p>Nu har du dessutom guldläge att göra lite klipp. Påsken är slut och handlarna vet att de inte kommer kränga särskilt mycket mer så de kommer säkert kunna tumma på lite priser. </p><p>Du har listat Länns som visserligen när de har rabatt sätter det pris som alla andra tar fullpris. Men knatar du in dit och tjabbar lite så kan du säkert få ner priset. På blå tomaten och andra europa-sajter brukar man kunna chatta/maila och pruta lite också. Tumregeln är förstås att ju mer grejer man köper, desto mer prutmån.</p><p></p><p>Lycka till. Bra val att gå på brädsvängen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1073774, member: 66286"] Tycker det ser ut som en bra setup. Brädan känns som en bra allround och jag tror nog bredden är OK (förvånansvärt hur lost man är på bredden när det inte längre gäller ens egen skostorlek. Jag skulle kunna gnägga på i 20min om midjebredd på skostorlek 45 men är helt lost när det kommer till 36...) Du har helt rätt om skor. Det ska man allra helst testa då skorna är det som är viktigast att det sitter bra. Bindningar kan du justera hyfsat mycket och bräda är 90% prylnördsnack. Nu har du dessutom guldläge att göra lite klipp. Påsken är slut och handlarna vet att de inte kommer kränga särskilt mycket mer så de kommer säkert kunna tumma på lite priser. Du har listat Länns som visserligen när de har rabatt sätter det pris som alla andra tar fullpris. Men knatar du in dit och tjabbar lite så kan du säkert få ner priset. På blå tomaten och andra europa-sajter brukar man kunna chatta/maila och pruta lite också. Tumregeln är förstås att ju mer grejer man köper, desto mer prutmån. Lycka till. Bra val att gå på brädsvängen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med utrustning
Tillbaka
Topp