Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp med val av bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dann-e" data-source="post: 124417"><p>Tjenare gott folk !</p><p></p><p>Nu är det så här att jag ska köpa nya skidor. Men jag vet inte vilken bindning jag ska ha. Kan ingenting om bindningar så jag vet inte vilka som är bra respektive dåliga. Jag åker mkt pist och park men inte så mkt offpist. Antar att det kan vara ganska bra med en lätt bindning om man jibbar, men blir det sämre i pist med en lätt bindning ? Om det spelar nån roll så är jag 170 cm lång och väger 55 panner ( räkna med lite till under vintern )</p><p>Skriv ner några modeller som ni tycker är bra eller verkar bra för just mig.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p>/ Danne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dann-e, post: 124417"] Tjenare gott folk ! Nu är det så här att jag ska köpa nya skidor. Men jag vet inte vilken bindning jag ska ha. Kan ingenting om bindningar så jag vet inte vilka som är bra respektive dåliga. Jag åker mkt pist och park men inte så mkt offpist. Antar att det kan vara ganska bra med en lätt bindning om man jibbar, men blir det sämre i pist med en lätt bindning ? Om det spelar nån roll så är jag 170 cm lång och väger 55 panner ( räkna med lite till under vintern ) Skriv ner några modeller som ni tycker är bra eller verkar bra för just mig. Tack på förhand! / Danne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp med val av bindning
Tillbaka
Topp