Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med val av bindningar, Jester Schizo?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jadin" data-source="post: 1017726" data-attributes="member: 118996"><p>Det är såhär att jag kom över ett par Salomon Rocker2 108 ganska billigt, har tänkt att ha dem som allroundskida här i Sverige. Jag har dock lite problem att bestämma mig för vad jag ska ha för bindning. </p><p>Jag har nämligen rätt stora fötter med ett sulmått på 347mm på mina nuvarande pjäxor, jag ska investera i ett par nya nu i höst. Tror dock inte att det kommer bli särskilt mycket kortare sulmått.</p><p></p><p>Är det med fördel att köpa Jester Schiz oo för att inte ha en extra uppsättning hål om jag ska sälja dem, eller dras andrahandsvärdet ner p.g.a. att Schizo är en ganska omdiskuterad bindning?</p><p>Hur mycket går Jester Schizo att justera, vad är största sulmått som fungerar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jadin, post: 1017726, member: 118996"] Det är såhär att jag kom över ett par Salomon Rocker2 108 ganska billigt, har tänkt att ha dem som allroundskida här i Sverige. Jag har dock lite problem att bestämma mig för vad jag ska ha för bindning. Jag har nämligen rätt stora fötter med ett sulmått på 347mm på mina nuvarande pjäxor, jag ska investera i ett par nya nu i höst. Tror dock inte att det kommer bli särskilt mycket kortare sulmått. Är det med fördel att köpa Jester Schiz oo för att inte ha en extra uppsättning hål om jag ska sälja dem, eller dras andrahandsvärdet ner p.g.a. att Schizo är en ganska omdiskuterad bindning? Hur mycket går Jester Schizo att justera, vad är största sulmått som fungerar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med val av bindningar, Jester Schizo?
Tillbaka
Topp