Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av bräda (storlek tyngre)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 1063077" data-attributes="member: 12630"><p>Jag hade inte köpt en 168 utan att prova först... Nu har jag iofs provat det och ännu längre och det var inga problem att köra fort i pist men det kändes aningen osmidigt i lägre fart och svårare terräng. Du kan säkert köra lite kortare utan större problem, viktangivelserna är ju en rekommendation och avviker man inte med väldigt många kilo gör det inget. </p><p></p><p>De andra du nämner kan jag inget om. </p><p></p><p>Burton CustomX kan ju vara värt att kolla in, borde klara din vikt utan att du går upp så mycket i längd. Borde gå att hitta nån från förra året till rimligt pris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 1063077, member: 12630"] Jag hade inte köpt en 168 utan att prova först... Nu har jag iofs provat det och ännu längre och det var inga problem att köra fort i pist men det kändes aningen osmidigt i lägre fart och svårare terräng. Du kan säkert köra lite kortare utan större problem, viktangivelserna är ju en rekommendation och avviker man inte med väldigt många kilo gör det inget. De andra du nämner kan jag inget om. Burton CustomX kan ju vara värt att kolla in, borde klara din vikt utan att du går upp så mycket i längd. Borde gå att hitta nån från förra året till rimligt pris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av bräda (storlek tyngre)
Tillbaka
Topp